اوريفليم اون لاين ORIFLAME ONLINE
هام  لكل اعضاء المنتدى User11
هام  لكل اعضاء المنتدى User11
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هذه الصفحه لاتمثل شركة اوريفليم بشكل رسمى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

هام لكل اعضاء المنتدى

ايمي
مريت أمون
hopa2000
قمر
اميره صبرى
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اميره صبرى
مدير الموقع
مدير الموقع
اميره صبرى

هام  لكل اعضاء المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالأحد أبريل 11, 2010 11:19 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخواتى الاحباء اعضاء وعضوات المنتدى الكرام

لا تحسبونى انى ابالغ حين اقول لكم ان اكبر ربح من خلال عملى فى اوريفليم هى معرفتى بكم وثقكتم بى وارجو من الله ان اكون عند حسن ظنكم

فى الفتره الاخيره كنت مشغوله جدا ولم يكن يتسع لى الوقت لمتابعة المنتدى بانتظام او الرد على مساهمتكم التى تجعلنى فى بعض الاحيان اتصبب عرقا من الخجل من شده جمال التعليقات والشكر فى واعتذر لكل من ارسل لى كلمات طيبه ولم اقوم بالرد عليه
اريدكم ان تعتبروا هذا المنتدى ملكا خالصا لكل واحده منكم فلا تترددوا ان تصدقوا ذلك وانا تحت امر الجميع فى اى استفسار او خدمه سواء كانت عضوه معى او عضوه تحت شخص اخر كلنا هنا اصدقاء واخوات ومعرفه الناس عندى اغلى واقيم من اى شىء بما فى ذلك اوريفليم نفسها

اشكركم شكرا جزيلا وارجوا اعتبار هذه المساهمه انها تخص كل واحده منكم على حده

https://oriflame.ahlamountada.com
قمر
عضو جديد
عضو جديد
قمر

مُساهمةموضوع: رد: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالأحد أبريل 11, 2010 11:34 pm

مدام اميره انتى فعلا انسانه عظيمه وانا حبيتك من صوتك وطريقتك الذوق

واهم حاجه انك دايما بتخافى على العميل اكتر من انك تبيعى له اى حاجه وخلاص
انا مش هانسى لما قولتلك منتج معين وكنت هاتجنن عليه وانت نصحتينى ان انتظر لما ينزل عليه تخفيض لانه كان غالى فى الوقت ده وفعلا ده اللى حصل ونزل بعد كده بتخفيض افضل

احنا بنشكرك على كل مجهودك انتى والاستاذ احمد بصراحه منتدى جميل بالناس اللى فيه وخصوصا انتى
ربنا يوفقك

لك منى باقة ورد

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
hopa2000
عضوه متألق
عضوه متألق
hopa2000

مُساهمةموضوع: رد: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 1:27 am

مدام اميرة انتى مش محتاجة تقولي ولا تعتذرى والله العظيم فعلا انا حاسة وكلنا حاسين انك اخت لينا فعلا ولما بتغيبي عن المنتدى بنحس انه ملوش طعم
باختصار احنا بنحس ان المنتدى زى بتنا فتخيلي بقى ان صاحب البيت ده غايب
طبعا هيبقى مضلم من غيره والله بجد يا مدام يا مدام اميرة احنا بنمووووووت فيكى وكفاية انك مستحملة تيلفوناتى الرزلة Embarassed ههههههههه
Razz I love you I love you I love you I love you وربنا بحبب فيكى كل خلقه فمن احبه الله حبب اليه خلقه
مريت أمون
عضوه متألق
عضوه متألق
مريت أمون

مُساهمةموضوع: رد: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 2:32 am

يااااااااة يا مدام أميرة بجد انتى نورتى المنتدى انتى كنتى وحشتينا جدا وكنا مفتقدينك
والحمد لله احنا بجد منقدرش نستغنى عنك وعن نصايحك وارشداتك لينا ولاننا بجد والله
بنعتبرك اختنا الكبيرة وحبيبتنا وكل حاجة؟ انتى سكر المنتدى وربنا يخليكى لينا
انا بموت فيكى بجد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ايمي
عضوه متألق
عضوه متألق
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 10:39 am

بجد يامدام اميره انتي كنتي وحشاني مووووووووت وانا بقي عماله افكر طب يا تري هي مسافره ولا ايه وبجد كنت بفكر فيكي كتيييييير وكنتي علي بالي ع طول لاني انا مقدرش استغني عنك لحظه بس وحياتي مش تغيبي عننا الغيبه ديه تاني (انا بعشقك) امووووووووووووووووووه يا احلي ميرو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
hanemma7moud
عضو جديد
عضو جديد
hanemma7moud

مُساهمةموضوع: حمدا لله علي سلامتك ونورتي النتدي مرة تانية   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 1:38 pm

طبعا اي كلام مش هيكفيكي ولا يوفيكي حقك ابدا يمكن انا اتكلمت معاكي مرة او مرتين بس يكفي احساسي بانك بتخافي علي اللي بيتعامل معاكي احب اقول بس اني مش عضوه تحتك ومع ذلك متأخرتيش انك تردي عليا او تساعديني بل بالعكس اول ماكلمتك قولتيلي اقفلي التليفون وكلميني ع النت عشان الرصيدوبجد الموقف ده لوحده كافي ان الواحد يعزك من اهتمامك باللي بتتعاملي معاه وفعلا فعلا معرفة الناس كنووووووووز وبجد انتي من الكنوز دي وربنا يعلم اني احبك في الله وجزاكي الله كل خير ونورتي ويارب انشغالك كان عن شئ خير اميييين
تحياتي
دعاء الديب
عضو نشيط
عضو نشيط
دعاء الديب

مُساهمةموضوع: رد: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 9:31 pm

طبعا مدام اميره انتى عارفة معزتك عندى وحبك والله مش عارفة والله اقول ايه لأن الكلام الحلو كله ما يكفيكى ومفيش احسن من انى اقول ربنا يديم محبة الناس ليكى يارب ويخلى لك كل اللى بتحبيهم
PESONT
عضو جديد
عضو جديد
PESONT

مُساهمةموضوع: رد: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 11:02 pm

الى اجمل وارق اميرة ف الدنيا بجد انتى زى القمر وانا مش عايزة اكرر كلام بس بامانه انا كمان حبيتك من صوتك وزوقك معايا واكتر حاجه خلتنى استمر ف الموضوع دة مع انه جديد عليا وانتى عارفه بس انتى السبب وحشتينا قوى ولما اكلمك هقولك انا زعلانه من ايه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نانو
عضو شرف
عضو شرف
نانو

مُساهمةموضوع: رد: هام لكل اعضاء المنتدى   هام  لكل اعضاء المنتدى Emptyالإثنين نوفمبر 22, 2010 4:50 am

معقوووووووووولة حد ممكن يزعل منك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والله انا عمرى ما شوفت حد فى ذوقك ورقتك وبجد بجد انتى انسانة خدومة جدااا وامينة جدا جدا وكفاية انك بتخافى على مصلحتنا مع انك مش متواجدة حاليا فى المنتدى لكن بتردى على تليفون الشغل فى اى وقت ومابتتاخريش عن مساعدتى انا واصحابى وبتعملى لنا العضويات للاعضاء الجدد وبتبلغينا بالجديد ومابتبخليش علينا بنصايحك اللى دايما بتكون مفيدة لنا
ويارب ترجعى تنورى تانى المنتدى sunny sunny sunny

هام لكل اعضاء المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ندااااء الى جميع اعضاء المنتدى وارجو الدخول
» اعضاء المنتدى الذين لديهم مشكله فى التسجيل او الدخول للمنتدى
» هاستفيد ايه لما ادخل اعضاء
» لكل اعضاء المجموعه الخاصه فقط .....انتظروا مفاجأه من العيار الثقيل قريبا جدا
» ماذا سيقدم لى المنتدى