اوريفليم اون لاين ORIFLAME ONLINE

اوريفليم اون لاين ORIFLAME ONLINE

هذه الصفحه لاتمثل شركة اوريفليم بشكل رسمى

الرئيسيةالتسجيلدخولدخول

شاطر | 

مشكله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
salem ahmed
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: مشكله   السبت يوليو 17, 2010 3:00 pm

انا خلصت برنامج الترحيب فى هذه الشهر وللاسف مجليش كبون السحب على السياره اعمل ايه
far7 we mar7
عضوه متألق
عضوه متألق

مُساهمةموضوع: رد: مشكله   السبت يوليو 17, 2010 9:58 pm

salem ahmed كتب:
انا خلصت برنامج الترحيب فى هذه الشهر وللاسف مجليش كبون السحب على السياره اعمل ايه

حضرتك ممكن تكلمهم وتطلبه بس المهم تكون خلصت برنامج الترحيب وحققت النقط المطلوبه منه كل شهر
سماح
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: مشكله   الخميس يوليو 22, 2010 5:40 pm

انا عندي مشكله انا عضوه بالي اربع شهور ومش عارفه ادخل عضو تحت كودي فاللي عنده عضو ومش عايزه ياريت يدخله تحت كودي بليز
far7 we mar7
عضوه متألق
عضوه متألق

مُساهمةموضوع: رد: مشكله   الخميس يوليو 29, 2010 10:09 pm

سماح كتب:
انا عندي مشكله انا عضوه بالي اربع شهور ومش عارفه ادخل عضو تحت كودي فاللي عنده عضو ومش عايزه ياريت يدخله تحت كودي بليز
والله يا سماح أنت موتينى من الضحك
أكيد دى نكته .صح ؟؟
طبعا كلنا بنتمنالك التوفيق والنجاح ويكون عندك اعضاء متعرفيش عددهم من كترهم بس نفسى افهم بجد هو فيه حد عنده عضو ومش عايزه ؟؟ مش عايزه ازاى يعنى ؟؟ فترة صلاحيته انتهت ولا ضاق عليه ولا عايز يبدله بمنتج أخر
اوعى تزعلى منى انا بهزر معاكى
بس بجد القفيه حبكت
وعلى العموم يا ستى انت ممكن تقولى لأخواتك اصحابك زمايلك لو بتدرسى او بتشتغلى اقاربك او حتى جيرانك والموضوع طبعا بيجى بشياكه ولباقه يعنى مثلا بتعرضى عليهم الكتالوج ولو بدأوا يعجبوا بالمنتجات تقوليلهم طب ايه رايكم تعملوا عضويه فى الشركه وتبقوا اعضاء رسميين فى شركة اوريفليمممم بنفسها والعضويه كمان على حظكم ببلاش الشهر ده وتاخدوا كمان هدايا وتخفيضات وكده يعنى يا سماح وتاخذى صور بطايقهم وتعملى لهم عضويه تحتك وهكذا مرضيوش مش هتخسرى حاجه خدى طلباتهم واعمليها على كودك واكسبى انت النقاط والهدايا وكله بيجى واحده واحده حتى تكونى دوستى اكتر فى الشركه ونظامها ومنتجاتها الكثيرة جداااا وتنفع مين ومتنفعش مين وكده علشان لو حد سألك على اى حاجه تبقى عرفاها ومتمكنه من معلوماتك وتكسبى ثقة اللى أمامك وساعتها يا ستى هما اللى هيجوا يطلبوا منك العضويه مش انت
وربنا يوفقك ويوفقنا جميعا
مريت أمون
عضوه متألق
عضوه متألق

مُساهمةموضوع: رد: مشكله   الجمعة يوليو 30, 2010 2:33 am

عندك حق والله يا فرح كان نفسى اقول كل اللى قلتية بس قلقت لسماح تفهمنا غلط وتزعل
وبعدين كل حاجة محتاجة تعب وجهد يا سماح وحتحاولى مرة واتنين ومتيأسيش وربنا يوفقك يا جميل

مشكله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1