اوريفليم اون لاين ORIFLAME ONLINE
برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 User11
برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 User11
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هذه الصفحه لاتمثل شركة اوريفليم بشكل رسمى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010

far7 we mar7
يمنى قاسم
مريت أمون
hopa2000
اميره صبرى
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اميره صبرى
مدير الموقع
مدير الموقع
اميره صبرى

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Empty
مُساهمةموضوع: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 12:31 am

الاعضاء القدامى
هم الاعضاء الذين اتموا برنامجهم الترحيبى الثالث فى شهر مايو الماضى واصبحوا اعضاء قدماء فى يونيو

اولا حملة الفروع
قم بعمل 100 نقطه فى اى من فروع اوريفليم واحصل على كارت خربشه به رقم من 1 الى 5

اذا حصلت على رقم 1 فيمكنك اختيار منتج واحد من المجموعه التاليه

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 72528224

اذا حصلت على رقم 2 فيمكنك اختيار منتج واحد من المجموعه التاليه

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 62035957

اذا حصلت على رقم 3 فيمكنك اختيار منتج واحد من المجموعه التاليه

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 25589665

اذا حصلت على رقم 4 فيمكنك اختيار منتج واحد من المجموعه التاليه
برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 70519980

اذا حصلت على رقم 5 فيمكنك اختيار منتج واحد من المجموعه التاليه
برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 80799536

========================================

ثانيا حملة الشحن

اى عمل طلبيه عن طريق الاتصال برقم 19662 خدمه عملاء اوريفليم
بدون كروت

اذا قمت بعمل 100 نقطه مجمعه تحصلين على كريم القدمين
برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 1807_2

اذا قمت بعمل 100 نقطه اخرى مجمعه (اجمالى 200 نقطه) تحصلين على كريم الايدى

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 6792_2

اذا قمت بعمل 100 نقطه اخرى مجمعه (اجمالى 300 نقطه) تحصلين على او دو تواليت ديلايت 30 مم

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 17583_2

اذا قمت بعمل 100 نقطه اخرى مجمعه (اجمالى 400 نقطه) تحصلين على او دو برفان اميسست

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 11360_2
اذا قمت بعمل 100 نقطه اخرى مجمعه (اجمالى 500 نقطه) تحصلين على كبسولات تايم ريفرزنج

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 10763_2

عدل سابقا من قبل اميره صبرى في الإثنين يوليو 05, 2010 12:51 am عدل 4 مرات
https://oriflame.ahlamountada.com
hopa2000
عضوه متألق
عضوه متألق
hopa2000

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 12:48 am

ميرسي يا ميرو lol! lol! lol! lol!
بصراحة انا شايفة ان دي اقوي حملة للاعضاء القدامى
بصراحة عرض جامد مووووووووت
بس برضو انا مش عارفة ليه حاسة انه فى شوية ظلم بالنسبة للي مش بيعرفوا يطلبوا غير شحن ولا ايه Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Exclamation Surprised
مريت أمون
عضوه متألق
عضوه متألق
مريت أمون

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 1:14 am

والله دة ظلم لية الشركة بتعمل كدة مع الاعضاء اللى بيطلبوا من الشحن مهى كدة بتخسر اعضاء لها بس انا مش هستسلم هروح الشركة وأطلب الطلبية وانا فى القاهرة عادى خالص داحتى مصاريف السفر نفس مصاريف الشحن دا أقل هدية من الفروع تساوى اكبر الهدايا بالنسبة للشحن وربنا يوفق الجميع
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 3:13 am

لو سمحتى يا مدام اميرة كريم دياموند فين صورته وهو للبشرة ولا للجسم ارجو الرد بسرعة
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 3:13 am

لو سمحتى يا مدام اميرة كريم دياموند فين صورته وهو للبشرة ولا للجسم ارجو الرد بسرعة
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 3:17 am

انا عايزة اى هديه من هدايا الفروع ومش هينفع اسافر مفيش حل للموضوع ده اعمل ايه فعلا فى ظلم واحنا مش لازم نسكت
مريت أمون
عضوه متألق
عضوه متألق
مريت أمون

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 3:23 am

يمنى قاسم كتب:
كريم دياموند يا قمر للبشرة الناضجة يعنى اللى فوق الاربعين سنة وطبعا بيعيد الشباب للبشرة وبيجعلها ناعمة ونضرة
far7 we mar7
عضوه متألق
عضوه متألق
far7 we mar7

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 12:01 pm

طبعا واضح جدا الفرق بين عروض الفروع وعروض الشحن
لكن فيه نقطه مهمه جدااا
عروض الفروع دى حظوظظظ يعنى بكروت خربشه وغالبا هيطلع لك كل مره رقم 1 او 2
لكن عروض الشحن مضمووونه اى نعم عروض ضعيفه بس مضمونه برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_idea برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_wink برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_wink
وياريت اللى يكسب حاجه حلوه يقولنا علشان نفرحله ونهلله برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_cheers برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_cheers
ايمي
عضوه متألق
عضوه متألق
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 02, 2010 7:25 pm

far7 we mar7 كتب:
طبعا واضح جدا الفرق بين عروض الفروع وعروض الشحن
لكن فيه نقطه مهمه جدااا
عروض الفروع دى حظوظظظ يعنى بكروت خربشه وغالبا هيطلع لك كل مره رقم 1 او 2
لكن عروض الشحن مضمووونه اى نعم عروض ضعيفه بس مضمونه برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_idea برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_wink برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_wink
وياريت اللى يكسب حاجه حلوه يقولنا علشان نفرحله ونهلله برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_cheers برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_cheers
وحشتيني اووي يا فرح وبجد وحشتوني جدااااااا كلكوا
بس معلش انا غايبه عنكوا عشان فتره الامتحانات اكيد عارفين كده
اوعوا تكونوا مش بتدعولي
بيعجبني اوووي ذكائك ودماغك العاليه بجد
انا كمان قولت نفس الكلام من قبل ما اشوف التعليق بتاعك
فعلا غالبا هيطلع رقم 1 و2
ومش تزعلي نفسك ابدا يا ساره
وعارفه لو نزلتي القاهره من غير ما تقولي هدبحك
ههههههههه
Very Happy Very Happy I love you I love you I love you
مريت أمون
عضوه متألق
عضوه متألق
مريت أمون

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالخميس يونيو 03, 2010 2:00 am

وانا اقدر يا ايمى انزل القاهرة ومشفكيش طب دنا عملاها حجة وبقول هروح الفرع علشان اكيد اشوفك بس مستنيا لما تخلصى امتحنات بس وهتلقينى فى القاهرة على طول وسلام يا احلى ايمى لحد مشوفك برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Herz برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Herz
ايمي
عضوه متألق
عضوه متألق
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالخميس يونيو 03, 2010 4:01 pm

ربنا يخليكي يا saso ياقمر
انا خلاص ان شاء الله هخلص امتحانات يوم 13/6
ومستنياكي بقي
انا من رايي انك تنزلي اليوم اللي هيعملوا فيه حفله لكل اللي عيد ميلادهم في شهر 6
عشان انا كمان هروح لاني عيد ميلادي في شهر 6
وانا متفقه مع مدام اميره اني انا هشوفها اليوم ده
ايه رايك
I love you I love you I love you I love you
مريت أمون
عضوه متألق
عضوه متألق
مريت أمون

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالخميس يونيو 03, 2010 5:56 pm

والله فكرة كويسة جدا يا ايمى وانا معنديش مانع وعلى العموم كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى
شوفى هتبقى الحفلة يوم اية وانا هاجى على طول لأنى نفسى اشوف اجمل ناس عرفتها
فى حياتى انتى يا ايمى ومدام اميرة طبعا وياريت هبة وفرح يكونوا موجودين هما كمان
وكل الناس الحلوة دى برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Herz برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Herz برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Icon_flower
ايمي
عضوه متألق
عضوه متألق
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالسبت يونيو 05, 2010 3:31 pm

اوك يا حبيبتي
انا مستنيه بس اخلص
وهكلم مدام اميره وهظبط معاها
واكيد هكلمك
اوووووووووووووك يا قلبي I love you I love you I love you
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 12:09 am

يا جماعة احب اعرفكم ان انا رحت امبارح فرع المهندسين وللعلم انا من الفيوم وعملت طلبيتى وطلعلى فى الكارت رقم 3 واختارت برفان شيفون وصاحبتى طلعلها رقم 2 واختارت منظف ايكولاجين والموضوع فى الاخر قلب غم بعد ما روحت اكتشفت انه ناقص فى طلبية صاحبتى 3 شامبو بجوز الهند مكتوب فى الفاتورة 4 ولقينا واحد فقط ياترا حقنا هنعرف نجيبه ولا بح على كدة
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 12:21 am

طبعا كلكم عايزين تسالونى احنا ليه مارجعناش حاجتنا قبل ما نمشى من هناك وده طبعا لان بنتى وقعت من فوق التربيزة اللى فى الفرع وايدها اتكسرت فخدنا حاجتنا ومشينا بسرعة واكتشفنا الشامبو اللى ناقص بعد ما روحنا البيت فكلمت الشركة النهاردة الصبح وقالولى لازم اروح الفرع تانى بالفاتورة
ايمي
عضوه متألق
عضوه متألق
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 6:26 pm

اولا
الف الف الف سلامه علي بنوتك
ويارب تكون بخير
ثانيا
هو فعلا الحجه بتاعتهم الوحيده انهم ممكن يقولولك انك لازم تراجعي الطلبيه قبل ما تمشي
بس مادام انتي قولتيه انك كلامتيهم وقالولك تعالي روحي
بس المشكله انك من الفيوم مش عارفه بقي انتي هتعملي ايه
ثالثا
الف مبروك ع الهديه
وبالنسبه لبنوتك الحمد لله علي كل شى
قدر الله ماشاء فعل
وان شاء الله تبقي زي الفل
cheers cheers cheers
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 2:33 am

شكرا جدا يا ايمى على ردك وانا فعلا كان شاغلى الاكبر انى اطمن على بنتى لان عمرها سنة ونصف ووقعت وقعة وحشة جدا والحمد لله هى دلوقتى بخير وعلى فكرة هما هناك فى الفرع اللى بيناولوا الطلبيات بيغلطوا كتير انا كنت بجيب اربع طلبيات طلبية نسى يحط الهدية بتاعتها والتانية نسى يحط الكتالوج وكنت دافعة ثمن كتالوج نسى يحطه كل ده انا لفت انتباهه ليه لكن الشامبو عدى منى بسبب صراخ بنتى اللى استمر لحد ماروحنا الفيوم
ايمي
عضوه متألق
عضوه متألق
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 1:31 pm

ياا حبيبتي معلش
بنوتك طبعا اهم
من شركه اوريفليم كلهااااااا

ربنا يخليهالك يااااااااااارب
وفداها 100 شامبو
اهم حاجه انها تبقي بخير
cheers cheers
مريت أمون
عضوه متألق
عضوه متألق
مريت أمون

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 11:14 pm

الف سلامة يا يمنى والف بعد الشر على بنوتك ويارب تكون بخير المهم انها تكون كويسة وميهمكيش
الحجات اللى ناقصة فدا البنوتة
sandra
عضو جديد
عضو جديد
sandra

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 11:31 pm

ana ba2a ro7t w tele3ly rakam 4 w a5adt el marwa7a bas tel3et ay kalam moooooot w msh bethawy 3'er metre 7awaleha.
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 2:29 am

شكرا يا ميريت على كلامك الجميل
يمنى قاسم
عضو نشيط
عضو نشيط
يمنى قاسم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 2:32 am

زعلتينى يا ساندرا انا كان نفسى اكسب المروحة او التكييف لان الجو حر اوى
***سوسو***
عضو جديد
عضو جديد
***سوسو***

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 12:10 pm

تسلم ايدك يا اميره
انا كنت عايزه اعرف حاجه الشهر اللى فات اللى هو شهر 5 كان اخر شهر فى البرنامج الترحيبي بتاعى ومعملتش فيه اى طلبيات خالص هل عضويتى لسه زي ماهى شغاله وانا بقيت من القدامى ولا ايه بالظبط؟؟
far7 we mar7
عضوه متألق
عضوه متألق
far7 we mar7

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالخميس يونيو 17, 2010 12:20 am

ازيك يا سوسو
بالنسبه لسؤالك طبعا انت لسه عضوه وموضوع برنامج الترحيب ده بس علشان بيبقى فيه هدايا للأعضاء الجدد بعدها بيبقى اسمك عضوه قديمه يعنى انت دلوقت عضوه قديمه لكن النقطه اللى لازم تعرفيها انك بمجرد ما عملتى عضويه فى اوريفليم وبقي ليكى كود خلاااص سؤاء عملتى اوردر ام لا فأنتى مازلتى عضوه طبعاا لحد ما السنه تخلص وتجددى أشتراكك
أتمنى أكون أفادتك وكل التوفيق ليكى
meso
عضو جديد
عضو جديد
meso

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010   برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010 Emptyالجمعة يونيو 25, 2010 12:06 pm

جماعة انا كنت عايزة اسال سؤال

دلوقتى انا بطلب الاوردر بتاعي بالتليفون من فرع المنصورة
وبروح استلمه تانى يوم من الفرع

فحققت اكتر من 100 نقطة فبقولهم على الكارت قالوا دة في الفروع مش عندما

مش مكتب المنصورة دة فرع؟؟ ولا ايه مش فاهمة انا اتصلت بيهم هما مش شحن عن طريق 19662

برنامج الاعضاء القدامى يونيو 2010
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» برنامج ترحيب اوريفليم يونيو 2010
» برنامج اعمال يونيو
» برنامج الترحيب و العضوية لشهر يونيو 2011
» برنامج ترحيب ابريل 2010 بالصور
» برنامج ترحيب كتالوج 13 لسنة 2010