اوريفليم اون لاين ORIFLAME ONLINE
كيف اهتم  ببشرتى  واعمل الميكب User11
كيف اهتم  ببشرتى  واعمل الميكب User11
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هذه الصفحه لاتمثل شركة اوريفليم بشكل رسمى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

كيف اهتم ببشرتى واعمل الميكب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نودا
عضو جديد
عضو جديد
نودا

كيف اهتم  ببشرتى  واعمل الميكب Empty
مُساهمةموضوع: كيف اهتم ببشرتى واعمل الميكب   كيف اهتم  ببشرتى  واعمل الميكب Emptyالثلاثاء مارس 02, 2010 11:13 pm

ازيك مدام اميره انا هند اللى كلمتك عايزة حضرتك تفيدينى بكيفية تنظيف البشرة لتبقى نضرة دوما خصوصا انا بخرج شغل الصبح ومينفعش اضع ميكب كل يوم وكمان كيفية عمل المكياج الهادى ومكياج المناسبات وتنسيق الالوان وطرق لف طرح مش شرط اشوفها ممكن توصفيها فى ردك عليا بصى حضرتك اعتبرينى مش فاهمة حاجة وفدينى وعرفينى ازاى اهتم بجسمى وبشكلى خصوصا فرحى قرب ودايما تعبانة وجسمى وبشرتى مرهقين ذى مقلتلك اعتبرينى مش فاهمه حاجة خالص وابدئى معى من اول تنظيف البشره واتونر للنهاية اظن حضرتك فهمتى اقصد اية ومرسيى جدا لذوقك معانا ويارب دايما باتوفيق والنجاح الباهر واى مسكات تفيد البشرة قوليلى عليها وكمان انا مش عارفة نوع بشرتى بس هيا حاسةة انها عادية واى حاجة تفيد البشره اى حاجة وتخليها نضرة قولى عليها ومرسى جدا وربنا يحميك امين
نودا
عضو جديد
عضو جديد
نودا

مُساهمةموضوع: رد: كيف اهتم ببشرتى واعمل الميكب   كيف اهتم  ببشرتى  واعمل الميكب Emptyالثلاثاء مارس 02, 2010 11:20 pm

نودا كتب:
ازيك مدام اميره انا هند اللى كلمتك عايزة حضرتك تفيدينى بكيفية تنظيف البشرة لتبقى نضرة دوما خصوصا انا بخرج شغل الصبح ومينفعش اضع ميكب كل يوم وكمان كيفية عمل المكياج الهادى ومكياج المناسبات وتنسيق الالوان وطرق لف طرح مش شرط اشوفها ممكن توصفيها فى ردك عليا بصى حضرتك اعتبرينى مش فاهمة حاجة وفدينى وعرفينى ازاى اهتم بجسمى وبشكلى خصوصا فرحى قرب ودايما تعبانة وجسمى وبشرتى مرهقين ذى مقلتلك اعتبرينى مش فاهمه حاجة خالص وابدئى معى من اول تنظيف البشره واتونر للنهاية اظن حضرتك فهمتى اقصد اية ومرسيى جدا لذوقك معانا ويارب دايما باتوفيق والنجاح الباهر واى مسكات تفيد البشرة قوليلى عليها وكمان انا مش عارفة نوع بشرتى بس هيا حاسةة انها عادية واى حاجة تفيد البشره اى حاجة وتخليها نضرة قولى عليها ومرسى جدا وربنا يحميك امين
نيرة السيد
عضو جديد
عضو جديد
نيرة السيد

مُساهمةموضوع: حل لمشكلة الكلف   كيف اهتم  ببشرتى  واعمل الميكب Emptyالجمعة مايو 07, 2010 10:08 pm

وسيلة سريعة وفعالة فى مشكلة الكلف للبشرة اكبر من 35عام

كيف اهتم ببشرتى واعمل الميكب
صفحة 1 من اصل 1